Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier! Heb je een vraag die er niet tussen staat? Laat het ons weten via een mail naar coffeeclub@giocoffee.nl.
Gio Coffee Club leden
Als lid ontvang jij de Baristi 25 koffiemachine t.w.v. €699,- samen met de eerste levering koffiebonen. Hiermee kan je vier weken koffiedrinken met het aantal personen dat jij hebt gekozen. Vanaf dan ontvang jij elke vier weken, een levering van het door jou aantal gram gekozen koffiebonen.
De Baristi 25 koffiemachine (t.w.v. € 699,-) en iedere vier weken koffiebonen.
Je kunt kiezen uit 3 opties:
Single: 1 koffiedrinker (4 koppen koffie per dag)
Home: 1 tot 2 koffiedrinkers (6 koppen koffie per dag)
Family: 2 tot 4 koffiedrinkers (12 koppen koffie per dag)
Ben je met meer dan 6? Hiervoor verwijzen we je graag door naar de Gio Coffee website voor zakelijke koffiemachines. Hier vind je een ruim assortiment. We helpen je graag kiezen!
Heb je veel thuiswerkers binnen je bedrijf en wil je ook hen iedere dag laten genieten van de lekkerste koffie? Dat kan! Ontdek alles over het Company abonnement.
Voor de hoeveelheid koffie per persoon en daarmee het passende pakket, gaan wij uit van 3 koppen koffie per persoon per dag. Ben je alleen? Dan raden we je het Single pakket aan. Daarmee drink je 4 koppen koffie per dag. Ben je een grote koffiedrinker of ben je met twee koffiedrinkers? Ga dan voor het Home pakket en ontvang ruim voldoende koffie voor 6 koppen per dag. Als laatst hebben we het Family abonnement; genoeg koffie voor 12 koppen per dag. Ben je met nog meer koffiedrinkers? Ontdek dan de zakelijke koffiemachines van Gio Coffee!
Heb je tegenwoordig veel collega's die thuiswerken? Ook daar hebben we iets voor! Met de Gio Coffee Club Company laat jij al jouw collega's thuis genieten van de lekkerste koffie. Klik hier voor meer informatie over het Company abonnement.
Je ontvangt van ons een koffiebonenmachine t.w.v. € 699,- in bruikleen. Hiervoor betaal je een borg van 50,-. Dit bedrag geldt als garantie dat wij onze koffiemachine weer terugkrijgen.
Als jij je lidmaatschap beëindigd en wij de koffiemachine weer in goede staat hebben ontvangen, dan storten wij het borgbedrag van €50,- terug. We snappen dat een koffiemachine gebruikt wordt, waarmee kleine gebruikerssporen kunnen ontstaan, echter vervalt bij grotere schade de borg. Hiervoor houden we aan dat de schade groter is dan een 2 euro muntstuk en dieper is dan 0,5 millimeter.
Je krijgt iedere vier weken een levering met verse koffiebonen. Zo zit je nooit zonder koffie! Let op: om niet voor maar 1 zak koffie de postbode op weg te sturen, ontvang je bij het Single abonnement iedere 8 weken een nieuwe levering. Geen zorgen, door onze speciale verpakkingen zijn jouw koffiebonen even vers als altijd.
Jouw bestelling wordt bij je buren of bij een afhaalpunt afgeleverd. Dit is afhankelijk van de pakketdienst.
Bezorging binnen het Gio Coffee Club abonnement is altijd gratis. Zowel van de koffiemachine als van de koffiebonen. Bestel je losse producten in onze webshop? Dan betaal je hiervoor €5,99 verzendkosten.
Ja, je krijgt de factuur per levering verstuurd zodra jouw pakket ons magazijn verlaat. Heb je 48 uur na ontvangst van de bestelling nog niets ontvangen? Stuur dan een mail naar coffeeclub@giocoffee.nl.
Wil je bij de volgende levering een andere smaak koffiebonen ontvangen? Laat ons weten welke smaak koffie je zou willen ontvangen. Vul het formulier in op deze pagina en wij zorgen ervoor dat je nieuwe koffie smaak bij jou wordt bezorgd bij de volgende levering.
Wil je jouw lidmaatschap stopzetten? Dat vinden wij jammer! Omdat we graag duurzame relaties aangaan met onze leden, kan je jouw lidmaatschap na 3 maanden opzeggen. Vanaf dan kun je maandelijks opzeggen. Want we willen het je ook niet moeilijk maken.
Je kunt voor 2 opties kiezen om je koffiemachine weer in te leveren:
1. Breng de koffiemachine zelf langs bij ons op kantoor in Oudewater (gratis)
2. Laat de koffiemachine ophalen door de postservice (€ 30,-). Let op: hiervoor dien je wel thuis te zijn.
Ben jij er zeker van dat je het lidmaatschap wilt stopzetten? Ga dan naar deze pagina en vul hier je gegevens in, dan regelen wij de rest voor je.
Werkt jouw koffiemachine niet meer? Bekijk dan eerst onze onderhoudspagina en kijk of je hem zelf weer aan de praat krijgt in een paar simpele stappen. Lukt dit niet? Vul dan het formulier in onderaan deze pagina en wij wisselen de koffiemachine gratis om.
Stuur een mailtje naar coffeeclub@giocoffee.nl met daarin de vermelding van je lidmaatschap nummer en je nieuwe afleveradres. Wij verwerken dit voor je.
Je lidmaatschap nummer vind je op je ledenkaart die bij levering is meegestuurd. Ben je je lidmaatschap nummer kwijt? Mail dan naar coffeeclub@giocoffee.nl met je naam en postcode en dan helpen we je alsnog.
Met een abonnement op de Gio Coffee Club krijg je van ons voldoende reinigingstabletten, melkreiniger en ontkalkingstabletten in een startpakket voor de eerste maanden. Daarmee kun je alle aspecten van de koffiemachine reinigen. Als deze producten op zijn, die je zelf nieuwe te kopen. Dit kan bij ons in de webshop, maar ook ergens anders natuurlijk. Net wat jij fijn vindt.
Hoogstwaarschijnlijk heb je een code die 'DWL' in zich heeft. Helaas zijn deze codes niet meer geldig.
Losse producten
Je kunt betalen via iDeal en diverse creditcards.
Vanaf €30,- verzenden we je bestelling gratis! Zit je onder dat bedrag? Dan brengen we €5,99 verzendkosten in rekening.
Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, betekent dat je jouw producten de volgende werkdag geleverd krijgt. Bestel je op een weekenddagen of feestdag, dan gaat jouw pakket de eerstvolgende werkdag op de post en wordt deze een dag later bij je bezorgd. Bestel je een koffiemachine? Dan kunnen we bovengenoemde levertijd, door de drukte op dit moment, helaas niet waarmaken. We sturen je een persoonlijke mail met wanneer je jouw koffiemachine kunt verwachten.
Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf besteldatum. Als je een product wilt retourneren kan je de producten herroepen wanneer deze ongeopend en in originele verpakking worden teruggestuurd naar ons adres. De kosten voor retour komen voor rekening voor jou als klant. Wil je hier gebruik van maken? Stuur dan een mail naar coffeeclub@giocoffee.nl. Nadat we je bestelling in goede staat retour hebben ontvangen boeken we binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar je terug.
Als je een losse koffiemachine bij ons koopt (dus niet als lid van de Gio Coffee Club) en deze werkt niet meer, kan je een mailtje sturen naar coffeeclub@giocoffee.nl. Wij reageren zo snel mogelijk met advies om jouw koffiemachine weer aan de praat te krijgen. Vermeld in de mail duidelijk wat er mankeert en voeg eventuele foto's toe.
Ja, je krijgt de factuur nagestuurd van ons. Heb je 48 uur na ontvangst van jouw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mail naar coffeeclub@giocoffee.nl.